Вимоги до знань учнів з теми:
Учень (учениця):
називає:
- неклітинні форми життя;
називає:
- неклітинні форми життя;
- гіпотези походження неклітинних форм життя;
наводить приклади:
- захворювань людини, що спричинені вірусами і пріонами;
характеризує:
- хімічний склад, будову та життєвий цикл вірусів;
- захворювань людини, що спричинені вірусами і пріонами;
характеризує:
- хімічний склад, будову та життєвий цикл вірусів;
- білки, які входять до складу вірусів, пріонів;
- нуклеїнові кислоти, що входять до складу вірусів, пріонів;
- механізми проникнення вірусів у клітини людини, тварин, рослин, бактерій;
- нуклеїнові кислоти, що входять до складу вірусів, пріонів;
- механізми проникнення вірусів у клітини людини, тварин, рослин, бактерій;
- особливості вірусів, їх роль у природі й житті людини;
- особливості пріонів;
обґрунтовує:
- способи боротьби з вірусними захворюваннями;
пояснює:
обґрунтовує:
- способи боротьби з вірусними захворюваннями;
пояснює:
- заходи профілактики вірусних захворювань людини, зокрема ВІЛ-інфекції/ СНІДу, вірусного гепатиту;
- заходи профілактики зараження пріонами;
- шляхи розповсюдження вірусних захворювань людини;
застосовує знання:
- про процеси життєдіяльності вірусів для профілактики вірусних захворювань людини;
дотримує правил:
- поведінки в місцях, де можливе зараження вірусами;
- шляхи розповсюдження вірусних захворювань людини;
застосовує знання:
- про процеси життєдіяльності вірусів для профілактики вірусних захворювань людини;
дотримує правил:
- поведінки в місцях, де можливе зараження вірусами;
робить висновок:
- віруси – неклітинні форми життя, обов’язкові внутрішньоклітинні паразити.
Пригадаєм вивчене
Немає коментарів:
Дописати коментар